Projektist      Õppevara      Kontakt      
Ettevõtlik
Avinurme õpetaja Triin Muna Töövihik on meeldinud lastele ja esimene pool ehk leiutajate lood on läbi. Selle aasta jaanuari keskpaigas meenutasime veel erinevaid lugusid. Meelde oli jäänud enim pulgakommi lugu, aga lastele tuli meelde ka pesumopi lugu ja lauajalgpalli leiutamine ning kustukummi lugu. Pesumopi puhul vaatasime ju klassis lõpuks erinevaid reklaame ja lapsed rääkisid elavalt, millised mopid nende emadel kodus on. Mulle endale pakkus nalja, et poisid olid tol korral veel jutukamad kui tüdrukud. Lauajalgpall erutas poisse ja tuli välja, et päris paljudel on see mäng kodus olemas ja tuli ka idee, et klassiski võiks selline olla, et vahetunnis mängida. Pulgakomme sai ka igaüks enda maitse järgi kujundada. Kustukummide loo puhul oli vahva see, et lõpuks hakkas fantaasia liikuma selles suunas, et milline peaks olema tänapäeva kustukumm, mis lisafunktsioonid tal olla võiks. Sellest sai pildid joonistatud, klassis neid tutvustatud ja teised said küsimusi esitada. Paljude leiutajate juures vaatasime projektoriga pilte ja tegelikult uurisid õpilased ka vikipeediast nende kohta. Tunnid on olnud põnevad endalegi ja olen täheldanud, et kui ma olen mingi konspekti enda jaoks valmis teinud, siis tihtilugu see ei toimigi. Lastel endal on päris palju küsimusi ja vahel läheb teema hoopis mujale. Jutuks on ka tulnud muud leiutised: eestlaste Skype ja soomlaste Angry Birds. . . Nüüd alustasime töövihiku teise poolega ja arutlesime, millised ettevõtted ja ettevõtjad on Avinurmes olemas. Millistele toodetele siin veel ruumi oleks ja kas nemad suurena näeksid, et saaksid ja tahaksid elada Avinurmes. Viimane tund oligi nii vahva. Arvati, et üks korralik kiosk/kohvik võiks olla, kus müüdaks tervislikku burgerit ja pitsat. Jutt arenes sinnamaani, et August arvas, et nende maheviljast võiks tervisikud täisterasaiad küpsetada ja jahimeestelt hakkliha saada ning enda tomatitest ketšup jne. Lapsed joonistasid töövihikusse endale pildid unistuste tuleviku burgerist. Ideid oli muidki. Tegelikult oskavad noored kaasa rääkida. Väga palju aitas kaasa ka see õppepäev, mis oli oktoobris. Lapsed olid tegelikult väga uhked selle üle, et said kooli ise tutvustada ja rääkida ka Avinurmest. Avinurme õpetaja Triin Muna peegeldus koolis toimunust

Tegusamaks

ja ettevõtlikumaks üheskoos

Avinurme õpetaja Triin Muna peegeldus koolis toimunust

14. veebr. 2018

Töövihik on meeldinud lastele ja esimene pool ehk leiutajate lood on läbi. Selle aasta jaanuari keskpaigas meenutasime veel erinevaid lugusid. Meelde oli jäänud enim pulgakommi lugu, aga lastele tuli meelde ka pesumopi lugu ja lauajalgpalli leiutamine ning kustukummi lugu. Pesumopi puhul vaatasime ju klassis lõpuks erinevaid reklaame ja lapsed rääkisid elavalt, millised mopid nende emadel kodus on. Mulle endale pakkus nalja, et poisid olid tol korral veel jutukamad kui tüdrukud. Lauajalgpall erutas poisse ja tuli välja, et päris paljudel on see mäng kodus olemas ja tuli ka idee, et klassiski võiks selline olla, et vahetunnis mängida. Pulgakomme sai ka igaüks enda maitse järgi kujundada. Kustukummide loo puhul oli vahva see, et lõpuks hakkas fantaasia liikuma selles suunas, et milline peaks olema tänapäeva kustukumm, mis lisafunktsioonid tal olla võiks. Sellest sai pildid joonistatud, klassis neid tutvustatud ja teised said küsimusi esitada. Paljude leiutajate juures vaatasime projektoriga pilte ja tegelikult uurisid õpilased ka vikipeediast nende kohta. Tunnid on olnud põnevad endalegi ja olen täheldanud, et kui ma olen mingi konspekti enda jaoks valmis teinud, siis tihtilugu see ei toimigi. Lastel endal on päris palju küsimusi ja vahel läheb teema hoopis mujale. Jutuks on ka tulnud muud leiutised: eestlaste Skype ja soomlaste Angry Birds... Nüüd alustasime töövihiku teise poolega ja arutlesime, millised ettevõtted ja ettevõtjad on Avinurmes olemas. Millistele toodetele siin veel ruumi oleks ja kas nemad suurena näeksid, et saaksid ja tahaksid elada Avinurmes. Viimane tund oligi nii vahva. Arvati, et üks korralik kiosk/kohvik võiks olla, kus müüdaks tervislikku burgerit ja pitsat. Jutt arenes sinnamaani, et August arvas, et nende maheviljast võiks tervisikud täisterasaiad küpsetada ja jahimeestelt hakkliha saada ning enda tomatitest ketšup jne. Lapsed joonistasid töövihikusse endale pildid unistuste tuleviku burgerist. Ideid oli muidki. Tegelikult oskavad noored kaasa rääkida. Väga palju aitas kaasa ka see õppepäev, mis oli oktoobris. Lapsed olid tegelikult väga uhked selle üle, et said kooli ise tutvustada ja rääkida ka Avinurmest.

Kontaktandmed
Projekt "Noored ja ettevõtlus"
Tartu mnt 49, Iisaku, 41101
Saada e-mail
Kontakttelefon 5620 8461/5555 9403

Detailne ülevaade
Lorem ipsum dolor sit amet elit, consectetur adipiscing elit. Curabitur viverra ipsum vel urna tempus non fermentum nulla aliquam. Mauris.

Projekti kohta
Ettevõtlusõpe PAKi piirkonna II kooliastme õpilastele.

Veebidisain ja FastLion CMS aara.ee

Avinurme õpetaja Triin Muna

Töövihik on meeldinud lastele ja esimene pool ehk leiutajate lood on läbi. Selle aasta jaanuari keskpaigas meenutasime veel erinevaid lugusid. Meelde oli jäänud enim pulgakommi lugu, aga lastele tuli meelde ka pesumopi lugu ja lauajalgpalli leiutamine ning kustukummi lugu. Pesumopi puhul vaatasime ju klassis lõpuks erinevaid reklaame ja lapsed rääkisid elavalt, millised mopid nende emadel kodus on. Mulle endale pakkus nalja, et poisid olid tol korral veel jutukamad kui tüdrukud. Lauajalgpall erutas poisse ja tuli välja, et päris paljudel on see mäng kodus olemas ja tuli ka idee, et klassiski võiks selline olla, et vahetunnis mängida. Pulgakomme sai ka igaüks enda maitse järgi kujundada. Kustukummide loo puhul oli vahva see, et lõpuks hakkas fantaasia liikuma selles suunas, et milline peaks olema tänapäeva kustukumm, mis lisafunktsioonid tal olla võiks. Sellest sai pildid joonistatud, klassis neid tutvustatud ja teised said küsimusi esitada. Paljude leiutajate juures vaatasime projektoriga pilte ja tegelikult uurisid õpilased ka vikipeediast nende kohta. Tunnid on olnud põnevad endalegi ja olen täheldanud, et kui ma olen mingi konspekti enda jaoks valmis teinud, siis tihtilugu see ei toimigi. Lastel endal on päris palju küsimusi ja vahel läheb teema hoopis mujale. Jutuks on ka tulnud muud leiutised: eestlaste Skype ja soomlaste Angry Birds... Nüüd alustasime töövihiku teise poolega ja arutlesime, millised ettevõtted ja ettevõtjad on Avinurmes olemas. Millistele toodetele siin veel ruumi oleks ja kas nemad suurena näeksid, et saaksid ja tahaksid elada Avinurmes. Viimane tund oligi nii vahva. Arvati, et üks korralik kiosk/kohvik võiks olla, kus müüdaks tervislikku burgerit ja pitsat. Jutt arenes sinnamaani, et August arvas, et nende maheviljast võiks tervisikud täisterasaiad küpsetada ja jahimeestelt hakkliha saada ning enda tomatitest ketšup jne. Lapsed joonistasid töövihikusse endale pildid unistuste tuleviku burgerist. Ideid oli muidki. Tegelikult oskavad noored kaasa rääkida. Väga palju aitas kaasa ka see õppepäev, mis oli oktoobris. Lapsed olid tegelikult väga uhked selle üle, et said kooli ise tutvustada ja rääkida ka Avinurmest.

Avinurme õpetaja Triin Muna peegeldus koolis toimunust

fer.pakmty.ee © 2017 Noored ja ettevõtlus » Projekt